diumenge, 27 de gener del 2008

Vols viure per sempre!



Holaaaa!!!
Un altre dijous amb la Teresa!!^^ Però aquesta ha sigut una mica diferent!
Vaig arribar a la mateixa hora, com tots els dijous, vaig entrar a la seva habitació i em va dir si pasejar per la residencia i vaig aceptar la seva proposta ja q tenia molta ganes de donar un petit vol amb ella, ens vem anar cap a la terrasa i mentres la llum la frescura del dia ens il·luminava nosatres nateniem una conversa de situacions i records que ens venien al cap en aquell moment! com aquells dies en familia que surtien a fer un vol i anar al cinema amb als amics, aquelles secions intenses de pel·licules de comedia, romantiques, tradicionals i alguns documentals, però que recorda que els que més li agradava eran els de comedia i que no entendia com amb podien agradar a mi les d'acció i de por jejeje que els temps havien cambiat i que el cinema d'ara ja no és com l d'anvans i que moltes pel·licules no tenien sentit i la veritat estic d'acord amb ella, moltes d'elles no valen la pena però que ia molts pocs que si velen la pena tan com argumentalment com a tecnicament! nose desprès de tenir aquella conversa em vaig adonar que eren molt diferets però que en el fons som iguals sino que em viscut en epoques diferents amb diferents formes de visió del món que ens envolta.
I tot això amb va recordar a una canço....
.
Cavalcant entre somnis i records
entre somriures i plors
.
Quan la nit et porti de nou al llit
et demano recordis que vas fer ahir,
no perdis ni un segon, són les regles del joc,
tan sols et queda una vida.
.
Sé que el teu desig és molt lluny d'aquí
no busques la màgia la portes dins,
vols immortalitzar la teva joventut,
vols ser una pedra lloada...
.
Vols viure per sempre!
.
Cavalcant entre somnis i records
entre somriures i plorsvíctima de la innocència.
Encara veig com la llum se'n va,
sense cap altre lloc on anar...
.
Vols viure per sempre!
.
Ens veiem la setmana que ve Teresaaa!!!^^

1 comentari:

Gemma ha dit...

M'encanta la cancó!
ep, has millorat molt els teus comentaris....només una coseta...em costa una mica llegir tant negre i vermell....m'estic fent vella!!!!
crec que ho fas molt bé....de qui és aquesta canço?