dissabte, 12 de gener del 2008

Nadal



Holaa!!
Dies de moltes il·lucions, de compartir una bona estona on els nostres emocions van ser la nostre inspiració per transmetre un sonriure.
Tot aixó em recorda aquell dia ens ho vem pasar tan bé en la residencia, des de el pincipi vaig pensar que ens ho pasarien molt bé i no em vaig desepcinar en cap moment, els sonriures, els detalls que en tot moment estaba present va ser que tota aquella festa petit peró intensa es converteixi en un gran record i experiencia bonica.
Recordo que quand cantavem em moria de vergonya pero al veure la felicitats que refectia el rostre dels avis em sentia millor i mes tranquila. També uns dels espectacles del dia i va ser el Lluís i la Coralí, jolin com ballan!! felicitats nooois!! balleu mooool bé! i tot aixó improvitsat!! i per ultim ens van regalar un petit regal fet pels mateixos avis!!^^ el meu es mol macu i te una campaneta!! jejeje
Bueno ja nose que dir, potser repetir un altre vagede que tot va ser moool divertit i emosionant!^^ merci a tot nois i noies!

1 comentari:

Gemma ha dit...

estic molt contenta de que t'ho hagis passat bé. Ara sembla que no fa tant pal escriure, no? és qüestió de posar-hi una mica d'emoció a la cosa. Ara, segueix, eh?