diumenge, 20 de gener del 2008

Una estoneta!



Holaaa!!!!!^^
Bueno, nose com començar!! jeje
Nustro retrobo, despres d'uns dies sense avernos vist va ser molt divertit!, ja que quan vaig arribar a la residència em vaig trobar a Teresa i uns quants més jugant al bingooo!! i em van convidar a passar també aquella estoneta de distracció ^^ va ser molt divertit, m'emocionava quan cantaven una ratlla! o un -biiinngoo!!!- jejeje aquesta ilucion i la alegria que ressaltava en tota el rostre, doncs sííí va ser molt divertit!! em vaig adonar que més que el premi que van guanyar alguns molts d'ells no els importava tant el premi, que per a ells el premi era passar aquella estoneta amb sonriures i converses entretenoras!!
Espero tenir més aquell privilegi de compartir aquella estoneta amb tots ells!!!^^
Fins un altre!!